Bandırma Garı önündeki 45051 numaralı buharlı lokomotif. Diğer şehirlerde bulunan gar önündeki buharlılardan farklı olarak garın önünde değil, arkasında bulunuyor. (Temmuz 2003) Bandırma Garı'nın ön cepheden fotoğrafı. Gar, Bandırma'nın tam merkezinde IDO deniz otobüsleri iskelesi ile Bandırma Limanı arasında kalıyor. (Temmuz 2003) Bandırma Limanı ve Etibor Tesisleri. Bandırma'da Etibor'un ve Etibank'ın bir çok yerde tesisleri bulunuyor. Tesislerin önünde park halinde Etibor yük vagonları görülüyor. (Temmuz 2003) Bandırma Garı ile liman arasındaki demiryolu hattı ve park halindeki Etibor vagonları görülüyor. (Temmuz 2003) Bandırma Garı'nın bir başka açıdan fotoğrafı. Sol tarafta liman ve sağ tarafta da Bandırma-Yenikapı arasında çalışan IDO deniz otobüslerinin limanı. (Temmuz 2003) Manyas - Bandırma arasındaki Kale Nakliyata ait Sığırcılar Tren Istasyonu ve yüklenen vagonlar görülüyor. (Temmuz 2003) Bandırma Gar'da bekleyen bir Etibor yük vagonu. (Temmuz 2003) Bandırma Gar'da bekleyen bir Etibor yük vagonu, bir başka açıdan. Solda 45051 numaralı buharlı lokomotif. (Temmuz 2003) Izmir Halkapınar'da inşaatı bitmek üzere olan yeni tren istasyonu. Yapılmakta olan elektrifikasyon bittiğinde Aliağa - Menderes arasında çalışacak olan yolcu trenleri bu istasyondan kalkacak. (Temmuz 2003) Izmir'deki elektrifikasyonun son hali. Tüm katenerler, sinyaller ve CTC sistemleri kuruldu ve denemeler başladı. Fakat henüz bir kontrol merkezi olmadığı için çalıştırılmıyorlar. (Temmuz 2003) |