Izmir Alsancak Garı'nda bekleyen ve Şahin Yılmaz inşaat şirketine ait olan manevra makinesi. Elektrifikasyon süresince manevra işlerinde bu makine ve abisi diğer makine kullanıldı. Resimde sol tarafta görülen arkadaşım Gökçe Aydın. (Temmuz 2002)

Şahin Yılmaz şirketine ait manevra lokosunun önden fotoğrafı. (Temmuz 2002)

Bu da Şahin Yılmaz inşaat şirketine ait olan 3 dingilli ikinci manevra lokomotifi. (Temmuz 2003)

Aynı manevra lokosu, bir başka açıdan. (Temmuz 2003)

Alsancak Garı'nda bekleyen bir antika yük vagonu. Emekli olma zamanı çoktan gelmiş. (Temmuz 2003)

Afyon Beton Travers Fabrikası'nın önünde park halinde hopper tipi yük vagonları. (Ağustos 2003)

Ankara Polatlı dışında bir yol makinesi yük vagonunu çekiyor. (Ağustos 2003)

Elektrifikasyon inşaatı sürerken, birlikte keşfe çıktığım arkadaşım Gökçe Aydın ve Canderim Önder ile keşfettiğimiz, Hilal geçişinde bulunan sinyal. (Temmuz 2002)

Aynı hat üzerinde bulunan ve I-devlet adında bir sistem tarafından kontrol edilen otomatik makas. (Temmuz 2002)

Işte I-devlet kontrol sistemi. 1900'lerin başında Almanlar tarafından yapılmış. Hilal ve Halkapınar bölgesindeki makasları ve semaforları kontrol ediyor. Malesef elektrifikasyon ile birlikte kaldırıldı ve akibeti belli değil. (Temmuz 2002)

Önceki Sayfa Sonraki Sayfa