Marşandiz Gar sahasında DH9504 numaralı manevra lokomotifi, tam anlamıyla "manevra" yaparken. Manevrası tam 45 dakika sürdü ve 30 küsür vagonu tek tek sıraladı. (Ağustos 2003) DH9504 vagonları sıralarken. (Ağustos 2003) İlginç olan bir nokta var, resimde de görüldüğü gibi manevra sahası ile banliyö ve anahat ayrı yerlerde ve yayalar için bir üst geçit var. Ama DH9504 manevra yaparken insanlar nedense üst geçidi kullanmak yerine kah makiniste işaret ederek, kah cesaretlerini sınayıp hareket halinde tamponlara atlayarak ne yapıp edip karşıya geçtiler. Geçemeyenler de benimle birlikte 20-25 dakika manevranın bitmesini beklediler. Türk insanını anlamak bazen gerçekten güç oluyor. Resimde manevra bittiği sırada görülüyor. (Ağustos 2003) DE22053 numaralı dizel-elektrik lokomotif, Marşandiz Gar lokomotif parkından çıkıyor. Arkasında da E43037, DE22053'ün yol vermesini bekliyor. (Ağustos 2003) DE22053 ve E43037 daha yakından görülüyor. (Ağustos 2003) DE22053'ün boji ve yan kesiti. TCDD'nin elindeki en gürültülü dizel makineler. Özellikle yük katarı çekerken adeta kükrüyorlar. (Ağustos 2003) DE22053 gittikten sonra E43037 nihayet hareket edebiliyor. Seri numarasından ve kırmızı kapısından da anlaşılacağı gibi bu makine 120km hıza çıkabilen bir Toshiba E43. (Ağustos 2003) Marşandiz vagon parkındaki TCDD Cumhuriyet Treni yazılı vagon. (Ağustos 2003) Marsandiz Gar sahasında üzerinde bir iş makinası olan MPV düz yük vagonu. (Ağustos 2003) DH9504'ün dizdiği yük vagonlarından birkaçı. (Ağustos 2003) |