Vagon rayları geçip "bari platformu bir ziyaret edeyim" demiş! İlginç olan ise vagonun, TCDD envanterinde olan vagonlar içinde daha önce görmediğim tipte "Amerikan Tipi" bojileri olması! (30 Ağustos 2003)

Vagonun genel görünüşü. Bu vagonu vinçle kaldırmak zorunda kalacaklar. (30 Ağustos 2003)

Kaza yerinde bir de yarı yanmış ve ISKAT'a çıkmış bir yolcu vagonu var. (30 Ağustos 2003)

Ve işte Milka'nın yük vagonu.....değil tabii ki! :) üzerinde 3 Nolu İmdat Ekibi yazan cici bir yük vagonu. (30 Ağustos 2003)

İşte bir Furgon. Amerikan tabiriyle "CABOOSE". Bu vagonlar yük trenlerine bağlanır ve tren personeli bu vagonun içinde seyahat eder. (30 Ağustos 2003)

Furgon'un içi. Diğer TCDD vagonları gibi malesef "dökülüyor"! (30 Ağustos 2003)

Furgon'un içi. Burada personel dinleniyor ve uyuyabiliyor. Tabii kışın kullanım için soba da unutulmamış. Neden normal vagonlar gibi elektrikli veya sulu ısıtma sistemi kurulmamış bilinmez. (30 Ağustos 2003)

Furgon'un sol iç tarafı. Pek de rahat olmayan koltuklarda personel için seyahat etmek bayağı bir eziyet olsa gerek! (30 Ağustos 2003)

Resimde Furgon'un yatılacak bölümlerine giden kısmını görüyorsunuz. (30 Ağustos 2003)

Alsancak Gar Depo önünde park halinde bir Plasser&Theurer yol makinası. (30 Ağustos 2003)

Önceki Sayfa Sonraki Sayfa