DE24023

DE24136, bir ekspres treni çekerken. (07 Temmuz 2005, Akhisar Civarı)

DE24136, bir ekspres treni çekerken. Arkasında ranfor olarak DE24267 bulunuyor. (07 Temmuz 2005, Akhisar Civarı)

DE24331, 9 Eylül Ekspresi'ni henüz Basmane Garı'na getirdi. Daha yolcular yeni iniyorlar. (Temmuz 2005, Basmane)

DE24331'in yan ayrıntısı. Motor bölümü kapakları ve TCDD yazısı. (Temmuz 2005, Basmane)

DE24331'in kabini. Üzerindeki plaketler ve revizyon tarihi okunabiliyor. Bu makine Tülomsaş'ta Mayıs 2005'te revizyon görmüş. 1. bölgeye yani İstanbul'a ait bir lokomotif. (Temmuz 2005, Basmane)

DE24060, üstteki DE24331'in aksine revizyon görmeye gitmeden hemen önce Halkalı Dizel Depo'da. Makinenin durumu o kadar içler acısı ki, diğer resimlerini yayınlamaya gönlüm el vermedi. (19 Eylül 2004, Halkalı Dizel Depo)

DE2423x olması muhtemel, bir yük trenini çekerken. Resimde ilk dikkat çeken, diğer DE24000'lerdekinin aksine bu makinede sağ ön camın bitişik olması. Bu revizyon, İzmir Halkapınar Depo'da deneme amaçlı yapılmış ve oldukça kullanışlı bulunmuş. (07 Temmuz 2005, Balıkesir Civarı)

DE24144, Halkapınar Depo'da transportör üzerinde. Resimde DE24000'lerin Pielstick-16-PA4-V185 VG motoru görülmekte. Makine, bakım için bekliyor. (10 Eylül 2005, Halkapınar Depo)

Bir DE24000 bojisi sökülmüş. Bojinin ayrıntıları görülebiliyor. (10 Eylül 2005, Halkapınar Depo)

Ve DE24000'in ölümü... Bu resmi çekmek de, eminim sizin için bakmak da o kadar acı vericidir, ama malesef gerçek. Halkalı yan hatta, birkaç DH33100 ölüsü ile birlikte bir DE24000'den geriye kalanlar duruyor. (19 Eylül 2004, Halkalı Dizel Depo)

Önceki Sayfa / DE24000 Kabin Resimleri