E43028, Haydarpaşa Garı'na Adapazarı Ekspresi'ni getirmiş ve bekliyor. (19 Eylül 2004, Haydarpaşa) Yine Haydarpaşa Garı'nda başka bir E43000 olan, E43039 bekliyor. E43000'lik makinelerin demiryolcular arasında kullanılan adı "Toshiba"lar. Toshiba firması tarafından üretildikleri için bu adla çağrılıyorlar. TCDD envanterinde, iki ayrı tip E43000 bulunur. Bunlardan beyaz kapılı olanlar, orijinal 90 km'lik, kırmızı kapılı olanlar ise sonradan yapılan değişiklikle 120km hıza uygun hale getirilmiş olanlarıdır. Resimdeki E43039, 120 km hıza uygun bir lokomotif. Arkasında duran da yeni renklerinde bir E14000'lik banliyö dizisi. (19 Eylül 2004, Haydarpaşa) E43037, Marşandiz Garı'ndan çıkmış Ankara Garı yönünde bir DE22000'in arkasından giderken. E43037 de 120 km hıza uygun bir "Toshiba". (29 Ağustos 2003, Marşandiz) E43032, Ankara Garı'nda "sıcak" bekleme yapıyor. E43000'lerin nadir bulunan Bo-Bo-Bo dingil düzenleri vardır. Öğrendiğime göre, bu makineler Japonlar tarafından önce Co-Co dizayn edilmişler, ama sonradan TCDD'nin talebi üzerine Bo-Bo-Bo'ya dönüştürülmüşler. (29 Ağustos 2003, Ankara) E43020, Bosfor Ekspresi olması muhtemel bir yolcu trenini Kapıkule'den Çerkezköy İstasyonu'na getirdi. Oldukça bakımsız görüntüsüne rağmen, bu makine Edirne tarafında çok yoğun çalışıyor. (30 Temmuz 2005, Çerkezköy) E43020, aynı günün akşamında bu kez Kapıkule Ekspresi ile bir istasyondan geçerken. Sabah Bosfor'u götüren E43020, akşam Kapıkule ile Edirne'ye doğru tekrar yollarda. (30 Temmuz 2005, Çerkezköy) E43034, Pamukkale Ekspresi'ni henüz Haydarpaşa'ya getirmiş ve gölgede dinleniyor. (Haziran 2002, Haydarpaşa) E43034, başka bir açıdan. Arkasında görünen mavi vagon, bir dönem sadece mavi trenlerde kullanılan ve zamanının en lüks vagonu olan pulman vagon. (Haziran 2002, Haydarpaşa) E43034 ile vedalaşıp yavaş yavaş Haydarpaşa'dan ayrılıyorum. (Haziran 2002, Haydarpaşa) Bir E43000, Adapazarı Ekspresi'ni çekerek Erenköy İstasyonu'na giriyor. (4 Ağustos 2005, Erenköy) |