Lokomotifin genel ön görünüşü. Henüz manevraya başlamadık. (30 Ağustos 2003) Bu resimde de lokonun arka tarafa bakan kumanda kabini görülüyor. Burada da genel düğmeler aynı bir tek soldaki kol lokonun frenleri kullanım dışı kaldığında frenleri boşaltıyor ve bir miktar fren uyguluyor. (30 Ağustos 2003) DE11060'ın diğer göstergeleri. Üst sıra soldan sağa Yakıt İkmal Pompa Basıncı, Turbo Kompresör Hava Basıncı, Motor Yağ Basıncı, Motor Devri, alt sıra Motor Soğutma Suyu Sıcaklığı, Motor Çalışma Saati ve Voltmetre. (30 Ağustos 2003) Ve DE11060 manevraya başlıyor! Yavaş yavaş sol taraftaki yük hattına doğru ilerliyoruz. (30 Ağustos 2003) Geri geri gelerek arkaya bir furgon ve birkaç yük vagonu aldık. Zaten bundan sonra alıp bıraktığımız vagon sayısını hatırlamıyorum. (30 Ağustos 2003) İşte ilk aldığımız furgon vagonu. Tabii manevra sırasında onlarca kez geri-ileri gidip geldik. (30 Ağustos 2003) Vagonları Alsancak Garı'nın öbür tarafına geçirdik ve şimdi Alsancak Loko Atelyesi'ne doğru gidiyoruz. (30 Ağustos 2003) Alsancak Loko Atelyesi'nin içi. Burada hurdaya çıkmış bir sürü şaheser yatıyor. Malesef hızlı geçtiğimiz için çoğunu çekemedim. Resimde DE11060'ın kabininden arkaya bakıyorum. Makinist Murat abi üzüm toplamaya, evet üzüm toplamaya gitti!:) 15 dakikalık arada ben DE11060'ı kurcalarken o da bize bahçeden üzüm getirdi. Resimde görülen de manevracı Ali abi. (30 Ağustos 2003) Bu loko atelyesinin tek hatlı girişi var ve iki bina arasında sıkışmış durumda. Soldaki bina yakıt deposu, sağdaki ise bir zamanlar Demiryolu Dergisi'nin basıldığı TCDD matbaası. (30 Ağustos 2003) Alsancak Loko Atelyesi'nde gördüğüm değişik bir tren. Bu tren TCDD 3.Bölge Müdürü'ne aitmiş ve elektrifikasyonu bununla denetliyormuş. (30 Ağustos 2003) |